1 år.

För ett år sedan låg jag på BB, jag hade blivit inskriven för mitt vatten hade gått dagen innan. Planen var att jag dagen efter skulle sättas igång eftersom det fanns en infektionsrisk med att vattnet gått. Nåväl mina värkar satte igång av sig själv och kommande natt var ganska sömnlös haha
Jag blir rörd och gråtmild när jag tänker på mina förlossningar, att få barn är verkligen livets mirakel. Man ser livet på ett helt nytt sätt efter man blivit förälder.
Imorgon firar vi Alfons födelsedag! Min prins, det senaste året har gått så fort och det gör lite ont i mitt mammahjärta när tiden går. Bebistiden är kort, det gäller att ta till vara på alla magiska ögonblick! Nu väntar en spännande tid med inskolning, lära sig äta, gå och prata. Att få se vilken liten person med egenheter som kommer utvecklas och ta form, det blir spännande.
Nea börjar tycka han är rolig, och det är verkligen favoriten, han lyser som en sol när hon är i närheten.
Första året var helt fantastiskt och detta firar vi imorgon!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback