Love

Här på Bondens väg i Tösse har vi haft en så mysig familjedag. Tog en liten sovmorgon,, frukost, lunch och sedan drog vi iväg till badhuset... jesus va folk! Seriöst men men vi for runt där i vattnet (som jag för övrigt tyckte va mkt kallare än sist). Efter ett tag började lillfisen skaka så då fick vi gå upp. När vi väl kom hem fixade vi middag - kotlett med kokt potatis och champinjonsås, sallad också :) Nu degar vi med Nintendo ds, dator och ps3:an i väntan på att Alfons ska vakna från sin väldigt sena lur. Jag måste även fixa mig en ny bikini, min känns inte riktigt passande haha
Imorgon händer det inte mkt. P ska införskaffa en sladd så jag kan få kupévärmare i BMW:n - tackar :) Så han ska iväg till K-stad med Bejs, annars blir det trettondagsaftonsmys all day long.
Jag sitter och längtar till februari, endast pga releasen av BREAKING DAWN. Då blir det maraton och middag! Wiiiiho.
Jag längtar även efter SNÖ, för bövelen - GE MIG, GE BARNEN! Tänk pulka, korvgrillning, varm choklad....
Bild: Google.com

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback