Alist

1. Hur gammal är du om fem år? 36, snart 37 hahahaa
2. Vem var den sista du träffade? Eftersom Alfons varit dålig hela veckan blir det P.
3. Hur lång är du? 175 cm över havet.
4. Vilken var den senaste film du sett? Warrior
5. Vem ringde du senast? P
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jag hör av mig i morgon, till Julia.
7. Var är dagens planer? Laga mat, planera mat, mkt mat.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, gillar inte att tala i luren.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Juldagen tror jag.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna med stänk av guld.
12. När vaknade du idag? 09:30.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja.
14. Vilken är din favoritplats? Hemma.
15. Vilken plats föredrar du minst? Ogillar utedass och offentliga toaletter, annars är väl de flesta platser bra med rätt sällskap.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På ungefär samma plats som idag, möjligtvis har jag pluggat och kanske har vi köpt oss ett hus. Jag gillar mitt liv.
17. Vad skrämde dig som barn? Att mamma skulle dö.
18. Vem fick dig att skratta senast? Linnea.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, men använder mest Iphonen.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 7.
23. Hur många landskap har du bott i? 3 Dalsland, Västergötland och Dalarna.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Oyes.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota tror jag.
26. Är du social? Nja sådär. Lägger mkt tid på familjen.
27. Vilken är din favoritglass? Peccannöt.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Lösa alla våra lån, köpa hus och åka på semester.
29. Tycker du om Kinamat? Jo.
30. Tycker du om kaffe? Nej jag älskar det.
31. Vad dricker du till frukost? Te, kaffe, juice eller mjölk/oboy.
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster tror jag.
33. Kan du spela poker? Ja.
34. Tycker du om att mysa? OJA.
35. Är du en beroendemänniska? Nej, har slutat röka, dricka och shoppa :)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
37. Vill du ha barn? Jag har 2 underbara, perfekta barn. Linnea och Alfons och är nöjd där.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska  och teckenspråk.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, i havet finns det hajar!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat.
42. Äger du dyra smycken? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? 2 valnötter.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Pass.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett långt på vä lår. Skulle köra min fs1 mellan två oljefat på grusväg. Fick givetvis panik och föll. Kopplingen skar upp ett jack på låret. Men frän som jag är åkte jag vidare.
47. Vad har du för ringsignal? När P ringer är det eldgafflar annars ljudlöst.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja.
49. Flirtar du mycket? Nej.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, sånt har man folk till.
52. Har du fått fortkörningsböter? Ja två gånger tillochmed.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Twilight böckerna.
54. Läser du dagstidningen? Ja på nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Nej, men jag sjunger och gungar i takt, stackars mina barn.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rockklassiker.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Adress.
59. När var du i kyrkan senast? Linnéas julavslutning.





Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback