Överby

Det gör ont i hjärtat att våran Olle fortfarande inte kommit hem, det gör ont att se Nea bli besviken varje gång hon frågar efter Olle och jag måste säga att jag inget hört.
Igår var vi på överby Alfons, Julia och jag. Alfons sa inte ett pip han var nöjd och åkte med i vagnen. Fyndade lite till kidsen, fixade en kil till bilstolenoch en spegel så jag kan se mitt lilla underverk. Nea blev överlycklig för kläderna haha Gud va tjejig hon är!
Dagen har varit lugn, Alfons vaknar nog snart han har sovit i 2,5 timma nu :) klippte lite i topparna och klickade hem inpackning, schampo, balsam och dust från TIGI. Dyrt JA men väldigt nödvändigt!
Just det ja måste ju berätta att prinsen nu ställer sig upp överallt, han är pussig och kramig. En mjukiskille!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback