Omtanke

Idag har vi myst och stannat inne. Nea och jag tittade på Eclipse, hon var väldigt fascinerad av vampyrer och varulvar, satt och berättade om allt. Tror dock hon är en team Jacob haha. Efter det blev det pyssel, hon målade två dokumentsamlare, blev fantastiskt bra. Alfons har hängt på allt vad vi gjort, men gladast blev han nog när jag vid åtta snåret drog på dammsugaren. Han älskar verkligen denna haha, han följer den som om han vore dess svans - gullungen.
Imorgon börjar skolan, Nea haf kortdag och slutar vid halv tolv. Blir nog pulka efter det.
Förut när jag kom in och skulle natta sessan satt hon vid sitt skrivbord och hade gjort ett superfint kort till sin fröken. Inuti hade hon skrivit en fin text. Begåvad och väluppfostrad, stolt blir jag. Inte bara för att hon är duktig på att måla utan för omtanken i texten och arbetet hon har lagt ner.

Just det läste att Beyonce och jay-c fått en dotter- Blue Ivy. Mysigt, bäbisar är mirakel!

Nu är jag supertrött, skall ställa larmet och sedan sooooooova!
PUSS


Kommentarer

julio

Gud vilket gulligt kort på olle och alfons!!

12:29:45 / 2012-01-16



Name Mail Blog

Trackback