Lördag och snö!

vart en härlig lördag här i Tösse. P och Nea for till K-stad på em för en liten shoppingtur på Bergvik/Ikea. Resultatet blev mkt bra. Bytte ut min mörka hylla i hallen till en vit. På tal om vit, underbart att det äntligen snöar, hoppas det ligger kvar i morgon! Måste ut på en pulkatur isf. Alfons börjar få en röd liten söt näsa då han är så snuvig forfarande... men en tur i pulkan kan nog vara kul!
Nä min stora älsklingar var iväg förut passade jag på att dammsuga soffan och fixa lite där, Alfons tog sin eftermiddagslur och jag satte mig i soffan och satte på Twilight - LYX!!! Och herre vilken underbar film, kan nog avnjuta den precis hur många gånger som helst.
Har haft fotvård oc det var härligt. De har blivit bedrövligt skötta under en längre period, ändring på det nu. I morgon är det söndag och sedan ny vecka. Vårterminen startar, massa saker som skall ordnas bla  starta renoveringen av Alfons rum, trappan?, besök på NÄL, fixa bilbarnstol hej och hå :)
Jag vill ha en ny bloggdesign - igen. Jag gillar den jag har nu, men kort och bilder blir så "dimmiga" och det är ganska tråkigt. Blir att ta tag i detta snart :)
Bild lånad från Google.com

Sov Gott Gotti Gott Gott!
PUSS

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback