Today

Min dag har över lag varit bra. Jag har ett orosmoln hängandes över mig som sätter mig ur spel emellanåt men det ska nog bli bra det med. Försökte mig på en vila i em, gick bra i 20 min haha...åh denna trötthet försvinn, snälla ?!
Vi planerar för en liten familjeutflykt på lördag, hoppas det blir bra och att vädret håller i sig.
Satt framför datorn förut och klickade hem lite saker, nödvändiga beakta saker. Förövrigt så har vi storstäder våra lite mer än 100 kvadrat idag, härligt när det är nystädat. Har även tvättat om ALLA Alfons kläder i allergitestat och parfymfritt tvätt- och sköljmedel, så i morgon skall allt läggas in igen. Lillskrutten fick nämligen utslag på hela överkroppen men nu är de borta. Han har även fått två tänder i överkäken, äntligen har de brutit fram, han har så ont.
I morgon ska Nea till simhallen och badhuset, hon gillar verkligen de dagarna så idag var det inga problem vid sängdax.
Sov gott!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback