Shoppat

Spänningshuvudvärk
Behöver verkligen få utskrivet nya tabletter, nu har det pågått i många dagar och eftersom det kommer från nacke och/eller rygg behöver jag något som löser mina muskelspänningar. well skall icke tråka ut er med detta. Dagen har gått fort. Tvättat en himla massa och renbäddat våran säng (kidsen fick renbäddat igår). Jag fick seriöst stryka våra sängkläder, fan va tråkigt. Planen var att även hinna med att tvätta bilen invändigt och utvändigt, böev inget med det eftersom det regnar. På tal om väder, gud va skönt det var ute idag även om solen lyser med sin frånvaro.
Nu pimplar jag kaffe och slappar i soffan. P kom hem för en stund sedan, han kände sig dålig så han har hamnat på soffan. Alfons ligger och sover, fundderar på om jag ska passa på att ta mig en PN?!
Fick erbjudande om att hoppa in som timvik på ekbacken, hur mycket jag än saknar mitt arbete känns det som jag vill tillbringa sista månaden hemma med Alfons och Linnéa. I mitten av mars blir det både 1 års kalas och inskolning för lille prinsen, suck!
I måndags var Alfons, Linnéa, Julia och jag i K-stad och inhandlade kläder till barnen. Vi tog även en tur igår till Säffle. Fan va sur jag kan bli på sura affärsbiträden, ett tips: BYT JOBB! Men men hittade lite mera där.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback