So far...

En härlig dag idag! Solen skiner och luften är kall. Åkte in till stan för att handla lite till dagens middag efter jag droppat Nea på skolan - stackars sessan blev sen eftersom jag inte planerat att skrapa rutorna imorse. Well på väg till stan ringde Ada så efter jag handlat klart åkte jag till henne och fick mig en varm kopp kaffe, kan man få nog av denna underbara dryck eller??? Sen blev de en snabbis till på stan för att inhandla doppresent till söta lilla Nikki :) Nu är jag hemma och har förberett dagens mat som blir kött-och grönsakssoppa tror jag kör på plättar till efterrätt. Får försöka göra torsdagar till lite mysdagar eftersom jag ska jobba helger ett tag framöver :) Nej nu blir det lite mera kaffe och tvätt innan Nea ska hämtas.
Puss

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback