Noll koll!

Jo jag ska börja blogga igen. Har alldeles för mycket på hjärtat som jag måste få dela.
Lite snabbt om dagen... Hela fm försökte jag få ordning på designen vilket inte är lätt när jag kan NOLL om alla jäkla koder hit och dit :) Nåja nu har jag lärt mig lite , så jag kommer ta det pö om pö! Hämtade ialla fall Nea vid 13 och for in till stan. Blev en rejäl handling på Intersport. Jag får lov att berömma dem för riktigt bra service. Blev ett par adidas inneskor/fotbollsko till gympan och fotbollsträning, nya gummistövlar och ett shysst regnset. Efter det drog vi till Emma och kidsen, hjälpte henne med en läxuppgift och blev bjuden på mat, kaffe och fikabröd. Nu har vi slängt i oss kvällsmat och hängt en tvätt och satt på en ny maskin.
Lite stressad kommer mer i morgon.
Puss

Kommentarer

wero

VÄLKOMMEN tillbaka! Snygg blogg....

21:05:00 / 2011-10-19 - http://misswero.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback