Förberedelser de'lux

Måndag... Jag brukar verkligen gilla ny vecka men jag kan ärligt säga att jag var sleten efter helgens alla jobbtimmar. Tröttare än på länge var jag och storstädningen som väntade mig ville jag spy på men nu på kvällen känns det skönt att det är klart. Imorgon ska jag bara tvätta några maskiner och renbädda!
Hann med
En visit till Mikka och Jonathan idag hann med idag, mycket trevligt. Tyvärr ses man inte så ofta men det är svårt när vi båda jobbar inom vården, kan krocka ordentligt med tider! Hoppas nästa träff blir lite längre bara.
Efter besöket stannade vi till vid nygård för att tända lite ljus först hos älskade, otroligt saknade mormor Sisa, våran ängel som Nea säger. Sedan ljus i minneslunden också.

Väl hemma började jag fundera på Neas kalas, presenter osv. Jag kan iaf konstatera att det är dags för ett bak väldigt snart! Nea är så himla duktig med sin lillebror, idag har hon bytt blöja på honom två gånger och nu snackar vi bajsblöja! Våran duktiga sessa!

Måste även börja planera jul, ullared, bio-karlstad.


Nu är jag så trött så ögonen börjar grusa sig. Sov gott.



PUSS


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback