Eftermiddag

Har precis avslutat en utsökt måltid. Idag åt vi pasta med ost- och skinksås, till och med Alfons åt :) Annars är hemmet färdigstädat och tvättmaskinen kör sista varven i detta nu. Vi tog oss en tur till profab förut då våra fåglar hade slut på mat, så fågelmat, glödlampor, lite smått och gott och en jätefin lite störra lykta för massa värmeljus - åh jag blev nöjd :)
Om en timma ska Nea på fotbollsträning och jag ska skura av golven tänkte jag, Alfons ligger så sött och sover eftermiddagsluren. Nu blir det kaffe - fan vad jag gillar kaffe!
Tösse är bra, väldigt bra. Ångrar inte en sekund att vi flyttade hit. 1 mil från stan tar ca 10 min med bil, shyssta bussförbindelser också.





Puss

Kommentarer

julio

hahaha lite "övertalningssnack" om tösse nu igen ;)

22:23:21 / 2011-10-24



Name Mail Blog

Trackback