Alltid fullbokad på tisdagar....

Sådär ja...
Nu har jag vart istan och fixat lite ärenden samt varit på BVC. Nea och Alfons är faktiskt ganska lika som bebisar långa och smala :)
Var inne en sväng på försäkringskassan, FAN jag ville bara fråga vad hon gjorde där egentligen. Jag antar att hon ska hjälpa de som kommer dit men det var hon inte sugen på - WTF!!! Nåja jag gav mig INTE så hon fick allt lov att bistå mig med sina tjänster.
Blev en sväng till profab för att lämna tillbaka en sak och köpa mig en större kruka att plantera mina vita cyklamen i :)
Hämtade Nea direkt efter, en hänging Nea. Får se hur de utvecklar sig, just nu ligger hon i sängen och kikar på film  och äter äppleklyftor.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och efter det vika tvätt, en himla massa byxor strl 80.
Ha en fantastisk tisdag vänner!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback