Lika?

Nu är den 1:a och viktigaste presenten till sessan kirrad! Nöjd så in i baljan :) Dagen bjuder inte på så mycket överaskningar annars. Ska försöka snickra ihop en måltid, känns som det ständiga bekymret, "vad ska vi äta idag?"

Lisa, Julia, Emma och Sarah vi måste boka eller reservera biljetter typ snarast!!
På tal om det, rråkade av misstag få på nyfilmatiseringen av Stolthet och Fördom ganska sent igår kväll. För er som inte vet kan jag ju berätta att detta är en av mina absoluta favoritfilmer. Origalfilmatiseringen av Jane Austens underbara bok kom ut som serie med den då för omvärlden okände Colin Firth.
När jag igår då tittade på denna underbara och alltid lika aktuella rulle funderade jag på vem hjälten i filmen var lik, för någon i mitt umgänge liknade han, då slog det mig! Han är otroligt lik min käre svåger Sebastian Karlsson.
Nej de är inte på pricken lika, men de har många likheter!
Och en bild på orginalet, den alltid lika stilige Colin med de otroligt snälla ögonen.
Åååh romantiska filmer är fan det bästa som finns!
Nu vill jag se Breaking Dawn NU NU NU NUUUUUU!!!!!
PUSS

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback