Lite av varje

Ny vecka, fortfarande förkyld, totaltät i bihålorna. Men va tusan jag överlevde helgen och är nu på bättringsvägen. I lördags bakade jag till kalaset utan något somhelst smaksinne, ingen höjdare men allt blev gott, sa de iaf. Kalaset var så lyckat TACK ALLA SNÄLLA SOM GRATULERADE VÅRAN PRINSESSA!
Har precis tagit mig en bit tårta till kaffet och jag kan nästan känna smaken weeeeeeeeeeeey. Något som är mindre roligt är att lille fisen har blivit lite sämre, svårt när de inte kan säga vart de gör ont... Nea hostade hela natten men gick upp redan vid 6 för hon skulle till skolan :) haha
Idag passar jag även Lukas åt Julia, och han mötte jag strosandes i dikeskanten efter jag varit och lämnat Nea på skolan, jävlar vad arg jag blev... kanske mest för att altandörren stod öppen och jag var helt säker på att lilla Olle rymt, efter en liten stunds leade med allt mer desperata rop kom han fram :) Phu
Har även hunnit med en storstädning, får dock fram med dammsugaren ikväll eftersom lilla Lukas är en vandrande hårboll, ringt viktiga samtal, haft någon här som kollat pannan, blivit bokad förr jobb till helgen och tvättat... effektiv bra dag med andra ord!
Nu börjar vädret "ta sig" så mysigt med frost när man vaknar på morgonen :)
Kör en dagens:

Humör: Positiv och förväntansfull, hoppas att få avsluta veckan men att tillgodose min plågande årslånga väntan.
Outfit: Älsklingens "lagdräkt" från Eskilsäter svarta mysbyxor och grön stor mjuk tröja med massa reklam på :)
Längtan: Att familjen blir frisk, Edward och just exakt nu att Julia ska ringa.
Vill ha: Jag skulle vilja ha tillbaka mitt hår som jag tappat efter amningen - typ ALLT. Sen vill jag även att mina hårprodukter ska anlända tack :)
Middag: Chilifisk mmm gott.
Dryck: Kaffe, kaffe och åter kaffe, varför dricka något annat liksom?
Grattis i efterskott underbara Patrik! Du är den bästa pappan  till våra små äslsklingar <3

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback