jag dör lite...

Jag dör lite när jag tänker på att filmen har premiär ikväll!
Vi (Emma, Sarah, Lisa och Julia) har bestämt oss för att åka till Karlstad på söndag, äta middag och gå på bio Breaking Dawn, för den som inte förstått min besatthet av denna film :)
Var hos läkaren igår och fick antibiotika mot bihålsinflammation, hoppas det släpper nu. Mitt ansikte är svullet, sjukt svullet. Jag har aldrig haft en liten näsa men för fan nu är den ju sjukt stor, jag påminner om ett penntroll haha
Idag blir det till att renbädda sängen, fixa lite på trappan och få in det sista från altanen. Dammsugningen är redan fixad. Just nu dricker jag kaffe, varmt kaffe och tittar ut, fan va fint det är med frost -5 C, ingen kattskit det inte.
Börjar längta efter julen, ska bli så mysigt

Bästa jullåten ever!



Puss

Kommentarer

Wero

Kul, på söndag 18.15 ska jag oxå se den, vi kanske ses? Kram

09:37:46 / 2011-11-16



Name Mail Blog

Trackback