Härliga dagar

Haft ett par mysiga dagar med adventstök och lite bak till det. Igår bakade jag nog de godaste lussebullarna ever, fixade stakar och stjärnor, strök dukar och fixade lite med julblommor. Idag tog vi det lite lugnare hemma. Ordnade med lite finlir och bakade pepparkakscupcakes så sjukt GODA! Något dom dessvärre irriterat mig idag är saknaden av adventljusstaken... Den går inte att finna så vi har just nu en provisorisk lösning. Fixar detta imorgon. Har varit irriterad på andras beteenden också, men gick över fort.
Pratade precis med P i telefon, han har vart iväg och tittat på hockey. Synd med förlust för fbk och synd om mig som måste höra på tjatet om att Brynäs är så bra - BLÄ på dem liksom.
Lyssnar på vinden utanför, käre värld vad det blåser. Jag tycker annars att vädret suger, vad i helvete är det om? Det ska vara några minus och snö eller frost åtminstånde. Finns inget med det här vädret som ger julstämning.

Just det ja, var ju hos Marielle på kroppspalatset i torsdags och klippte mig, blev riktigt nöjd och hur skönt är det inte då? Är riktigt glad att ja efter fem månader äntligen slutat tappa mitt hår. Helt galet, nu ska bara min två cm lugg växa ut så blir jag riktigt glad.
Den knallblå tröjan som jag klickade hem från Nelly var skitsnygg så förutom den klickade jag idag hem en tisha till P, byxor och undisar till moi :)
Måste träffa syster eller systrar imorgon så vi kan bestämma dag för Ullared.


PUSS


Kommentarer

Lisa

Brynäs suger hästpung..

19:09:31 / 2011-11-27



Name Mail Blog

Trackback