Härlig helg

Då var helgen slut och den har varit hur bra som helst.
I fredags tig Emma och jag med oss kidsen för en tur till badhuset, det gick hur bra som helst och både Alfons och Nea var så nöjda. Lördagen tillbringade jag på jobbet, denna gången var det andra helglaget som arbetade, så nu har jag nästan träffat och fått jobbat med alla jag saknat, finns några undantag tex Ingrid och Emma.
Denna dagen började med en härlig sovmorgon. Kl 10 vaknade vi och drog oss i sängen med välling, kaffe och juice i en timma :) härlig söndagmorgon. Vi har även hunnit med storstädning inomhus, i bilarna och Kardis bur. På em åkte barnen och jag till stan för att hälsa på mormor, Julia joinade och vi fick kaffe och skorpor. Tog med mig en pall hem som jag haft hos mor, den gjorde sig kanon i vardagsrummet. Ikväll har Nea haft lite svårt att somna, själv har jag avnjutit EMA med en kopp kaffe (äntligen Löfbergs lila) och lite choklad. Härligt avslut på en härlig helg.
Imorgon ska jag planera Nea kalas, bakning och pynt! Måste in till stan och ordna lite stuff.



PUSS


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback