Häcken full och musen blör...

Ligger i våran renbäddade säng, nyduschad och mina små fisar ligger bredvid och sover gott. Fan va underbart!
Något som inte är så underbart är ju för i helvete att jag fått tillbaka mensen-TACK nu kan du dra åt helvete igen. Ok jag kanske inte ska gnälla, genom åren har min tidigare nära dödensmärta försvunnit MEN det är själv känslan BLÄ! Hur mysigt är det när det rinner blod från musen, nej just det! TACK gode Gud för tampongen. I nästan 17! månader slapp jag skiten. Måste nu verkligen komma ihåg att ringa och få något bra preventivmedel!

Har som vanligt haft häcken full idag, begriper inte hur dagarna bara försvinner- det går i 120 från man går upp tills sängen kallar. Imorgon blir det att vara lite social, träffa mamma och syster :)
En vecka kvar i morgon tills lilla älsklingen fyller år <3 baka till helgen får det bli.

Bilden tog jag smygandes, haha gullongar, Nea är inte dålig alltså <3

PUSS


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback