En del förkyld

Nästan hela familjen har blivit förkylda, fan och jag som skulle jobbat i helgen, bara att avboka. Tråkigt när man lyckas att pricka in det så det blir så. Är en av dem som inte går till jobbet när jag kan smitta kunder och arbetskollegor, shyrre att gå dit och smitta ner alla... Även dagens besök till badhuset får ställas in och det är så  tråkigt, hade varit kul att få göra det till en mysig vana.
Får lov att slänga i mig en del värktabletter, måste ju hinna med att baka till sessans kalas, alltid är det något!
Ikväll kommer Jullan hit och tittar på Edward med mig - jesus vad jag ser fram emot detta och vårat kommande biobesök.
Edward Cullen - ja tack!
Vet inte vad det är som gör det men fan varför kan inte jag få vara Bella? För en dag iaf!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback