Don & mys

Idag har vi haft en bra dag. Sessan och jag har möblerat om i hennes rum och det blev så bra :) sen har vi träffat mamma, Lisa, Sarah, Emma och Kristian m. familj. Kicko firade 32 år på jorden och vi fick gooood tårta nomnom.
Höstlovet har satt sovtiderna lite ur spel, så här ligger jag nu vaken! Men efter att jag av misstag bytte kanal fick jag se lite mer än halva Stolthet och Fördom FAN vilken fantastiskt romantisk film - love it!

Jag längtar nu tills Neas födelsedag, julpyssel, snö och julmusik. Ok Breaking Dawn såklart. Men mest av allt längtar jag efter min älskling!


PUSS


Kommentarer

Julio

Fin du är storasyster! Men du måste ta reda på varför bilderna är så bleka om inte musen rör vid dem! haha.

Snaart får man börja julpynta!! väntar max tre veckor till!

Ses imorrn! Puss & Kram

01:41:58 / 2011-11-03



Name Mail Blog

Trackback