Blått

Fredag
Idag har jag varit i stan och handlat lite. Efter Ica for jag till Profab för att leta en ljusslinga att sätta runt sessans spegel som jag för övrigt målade igår. Sagt och gjort kom till Profab en kvart innan de öppnade... där gick pensionärerna och glodde in fastän de inte öppnat, precis som de trodde att affären öppnade bara för att de stod och blängde hahahaaa.
Hittade iaf ingen slinga där utan fick åka till Elkedjan, hittade vad jag sökte och kom även på att Alfons behövde nytt puder och inotyolsalva så det blev en sväng till apoteket Lua också.
Väl hemma fixade vi till spegeln som blev jättefin.
Nu sitter jag och vilar arslet efter lite städ, tvättfix och förberedelse av maten. Kaffekoppen och en bulle gör mig sällskap. Nea pysslar och Alfons tar sig en lur. Om någon timme är det arbete som gäller.
Ha en underbar Fredag
Just de ja. Den här knallblå stickade skapelsen klickade jag hem :)
Första gången jag köper mig denna färgen.
PUSS

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback