Hej å hå ut vi gå....

Laddad inför vad som komma skall. Vi blir med största sannolikhet Tösse-bor 1 månad!!! tidigare. Å gud-i-rava va underbart. Natten till söndagen var HEMSK, bilar som stod och gasade utanför, folk som skrek osv. Både P och jag var extremt vansinniga på söndagsmorgonen. Men nu iaf finns det något att se fram emot. Ska kontakta hyresvärden denna vecka, för jag vill nämligen tapetsera om lite här och där, äsch bara 2 rum egentligen :)
Förra veckan flöt det på ordentligt med motionen, promenader varje dag, ordentliga sådana också - så jäkla skönt. Fick tom. 2 promenader helt alena, skönt att kunna släppa allt, trycka lurarna i öronen och låta tankarna flyga runt runt i skallen - LYX! Denna veckan blir det delvis kvällsträning med crosstrainern pga inplanerade saker under dagarna. På agendan står läkarkontroll på bvc med skrutten idag och imorgon ska jag med en skräckblandad förtjusning äntligen dra ut min tand (har knaprat Ipren en längre tid pga tandvärk).
Denna veckan kommer ett par easytones hem till mig - TACK ÄLSKLING!!! Hoppas att de håller vad alla säger :)
Inatt vaknade min lille älskling bara en gång!!! för att äta. Helt sjukt men de kan bero på att under gårdagen var han nästan vaken HELA DAGEN! Jo så var det och då vore det väl skam om han inte fick sova nattetid.
Bilder från Åmål en kväll förra veckan - fan vilken fin vår/sommarstad vi har!
Min lille prins var så här nöjd:

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback