Sunday

Har precis tagit en underbar promenad med min älskling. Skööönt väder, vår väder, värmande solstrålar.
Söndag idag och en skön sådan, vill inte laga mat för jag har absolut tappat allt vad ork heter. P är söt han ska göra hamburgare till sig och Nea, själv ska jag värma lite kycklingfilé. Har ingen matlust kanske därför jag inte har någon ork?! Han var söt och städade förut också, jag låg i soffan och höll för öronen :) Aja de är som de är.
Nea kom precis hem från ridskolan, ska strax försöka få henne i duschen. Helst direkt efter maten. Imorgon är de dags för förskolan igen och därmed tillbaka till rutiner = Lägga sig i tid!!!
P och jag satt och pratade innan Nea kom hem förut. Vi undrade vad vi gjorde på dagarna innan vi fick barn... kommer inte ihåg men känslan av TOMHET när hon inte är hemma är TOTAL! Förstå mig rätt nu, de är jätteskönt att få vara "barnledig" ibland men utan Nea är ALLT TRÅKIGT.
Min familj: Nea och P + bebisen i magen betyder precis ALLT  för mig!
Nea och P förra året <3

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback