<3

Igår var jag "ensam" för första gången med barnen. P var iväg på en heldag/natt med fotbollslaget, men han var söt och avstod all alkohol ifall han skulle behöva komma hem tidigare. Vi hade iaf en helmysig dag som avslutades i soffan med körslaget och earth hour. Vid halv 10 gav vi upp och gick och la oss. Nea var så duktig och hjälpte till hela dagen. Både Nea och Alfons har blivit lite förkylda, inte farligt alls men lite nästäppa.
Nea har studiedag imorgon så hon är ledig och åkte därför med hem till farfar och Ingalill efter ridskolan idag. Det blir så konstigt lugnt hemma när hon inte är här och röjjer.
Imorgon börjar P jobba efter 2 veckors ledighet. Blir en omställning, speciellt eftersom han har fått fokusera på Nea nu i början. Är övertygad om att de kommer gå alldeles utmärkt.
Ska se till att få hem min crosstrainer nu. Snart är alla gravkilon borta och då är de dags att trimma kroppen och gå ner ytterliggare några kilon. Måste också skaffa mig ett par BRA WALKING skor. Till veckan kommer våren igen och då blir de till att promenera :) Var ute en sväng förut och fra åt helvete va kallt de blåste - USCH!!!
Sitter i detta och tittar på hockeyn.... HEJJA FBK! Där vann de 4-0 i matcher wihoo.
Nej nu ska jag tända lite smålampor i lyan, imorgon blir de stan, ny foundation och ett paket från H&M till Nea (ännu ett!) och betala räkningar... bläää!
Mina favoritkillar!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback