Fogen, Gaga och Dagens

Dagens jag ska inte göra någonting gick de ju sisådär med. Nåja jag har ju inte förtagit mig iaf. Tog tag i de här med att damma idag - överallt! De är väl inget jobbigt i sig men klumpedunsen Annie kommer ju inte upp om hon väl hamnat på golvet. Och just de här läget var jag i idag. Skulle ju damma på nedre hyllan på tv-bänken HEJ KOM OCH HJÄLP MIG hahahah jag kom INTE UPP! Funderade ett tag på om jag skulle ringa hem P från Årjäng... men nej efter lite "bökande" tog jag mig upp :) Idag var de nog extremt eftersom foglossningen varit helt åt helvete idag. ALLT har gjort ont. Hoppas att de släpper tills imorgon.
När P kom hem drog han och Nea till badhuset, hon älskar att bada och busa i vattnet. När de var klara där drog vi och storhandlade. LYCKA ren och skär lycka känner jag, liksom varför är de så??? En tillfredställelse infinner sig :)
Angående Gagas nya video så disskuteras den tydligen mkt på nätet och olika musikforum. Man kan i videon hitta hyllningar till Madonna ofc, Micheal Jacksson, Sinnead O'Connor, Teela (från He-Man) osv... Man kan inte säga annat än att hon är förbannat COOL!
TODAY
Dagens mående: Ont som fan
Dagens favorit: Storhandlingen
Dagens låt: Born this way - Lady Gaga
Dagens outfit: Stooooora mysisar P's tisha
Dagens have-to-do: Handla mat
Dagens fel: Inga fel
Dagens sorg: Ingen medalj för herrarna i sprintstafetten :(
Dagens längtan: Bebisen!
Dagens tv: Sveriges mästerkock
Dagens insikt: Min dotter är inne i en härlig 6-års trots :)



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback