Today

Alfons ligger just nu och sover i sin säng. En mkt ovanlig sak. Jag håller honom helst dygnet runt... jag kan absolut inte få nog av honom! P brukar fråga om han ibland får låna honom eller om jag inte ska använda sängen som vi köpt :) Men han är min bebis och jag tänker njuta av varje sekund.
Idag badade han för första gången. navelskrutten tappade han för många dagar sen och allt fosterfett som var kvar sen förlossningen började "klumpa" sig. Det gick över förväntan och han var inte alls så kinkig. Efteråt såg han lite ut som Elvis i frisyren, polisonger och högt uppe på huvudet - goooooos!
Alfons och pappa
Bidräkten som pappa köpt :)

Kommentarer

Emelie

iiiihiiii, kan man bli sötare eller? Neeeej ja tror inte de va. bzzzbzzz....hehe

15:08:50 / 2011-03-21

Mikka

Gud så go!! :]

18:14:18 / 2011-03-21 - http://mikaelalerhman.blogspot.com

Jen

Sjukt sugen på en liten blir man :)så gosig

22:33:05 / 2011-03-21

wero

Gud vikken goding!!! KRAM

22:34:47 / 2011-03-23 - http://misswero.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback