Morning

Jag har förutom mina sedvanliga kisspauser sovit sedan jag gick och la mig igår vid 9... trött JA!
SKa försöka "aktivera" mig idag så humöret inte blir så på bott. Önskar bara de va lite soooool.
Tog mig en promenad till Ica förut och inhandlade lite hygienartiklar och frukt, bl.a annanas hahaa nu jävlar!
Skönt att få röra på sig lite iaf. Tvättade håret när jag kom hem (ett konststycke) men magen lite lätt i vägen :)
Nu ska jag fixa frillen och lyssna på lite musik trallalaaaaa - shlager tror jag.
Hahahaha... galen kväll - rolig bild!

Kommentarer

Mikka

HA-HA! Underbar bild!



Jag gillar mitt "nollställda" ansiktsuttryck! Men vart är ballerinakjolen som vi drog på dej?! Den hade vart pricken över i:et för denna bilden! Hiih!

11:10:15 / 2011-03-09 - http://mikaelalerhman.blogspot.com



Name Mail Blog

Trackback