Marskalas och kaffebryggare

1 MARS
Härliga månad. Hopp om att våren närmar sig, men framför allt bebisens månad :) Ofattbart att den äntligen är här. 10 dagar kvar till BF. Helt galet sjukt. Nea förstår också att det är nära nu, hon är så förväntansfull.
Mars är också månaden med mest födelsedagar på min sida av släkten. Nils, mor, Lisa och Jag. Jaja en till blir perfekt :)
Inatt hade jag så ont av förvärkar i flera timmar, så natten var riktigt orolig och sömnen uteblev till stor del. Nea är hos en kompis idag och leker (väldigt skönt, med tanke på sömnbristen). Lämnade henne vid 11:20 drog då vidare till Profab. Handlade massa färgpennor, bläckpennor, block, pysselbok och en ny vässare till Nea. Våran lilla sessa är nämligen expert på att inte sätta på korkarna på sina tushpennor, så nu har jag slängt alla sådana och gjort en rens på hennes skrivbord. Är ganska övertygad om att hon blir nöjd.
Tog mig en sväng på nedre plan och och fyndade 3 st dukar för halva priset och världens sötaste sovpyamas med knyt längst ner.
naaw
Resultatet av min shopping blev ju iaf att jag tog tagi och fick städat köksbänkarna och skåpen, tog tag i alla blommor och fixade sådant som är lätt att skjuta på.
Måste verkligen införskafa en ny kaffebryggare - snarast!
Mitt "problem" är att jag vill/ska ha en sådan här
Denna kaffebryggare går loss på mer än tusenlappen :(
Längtar....

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback