Kvällens lugn

Gud va jag har grejsat idag :)
¤Färgat hår
¤Färgat bryn och fransar
¤Plockat bryn
¤Lagt ansiktsmask
¤Målat tånaglar
¤Målat handnaglarna
¤Uträttat ärenden på stan
¤Städat Kardis bur
¤Lagat mat
¤Storstädat toaletten
¤Städat och donat i köket
¤Hämtat paket med kläder till Nea
Jag tror energin kommer med solen och värmen, underbar dag även om min utevistelse inte var så lång. Man får ork och energi som annars gömmer sig ordentligt. När P kom hem hade han hämtat kaffebryggaren (moccamastern) så efter maten invigde vi den :) Man känner faktiskt en tydlig skillnad :)
Avslutade dagen med att hämta ut paketet till Nea från H&M, oj oj oj vilka fina kläder, hon blev SÅ nöjd. Hon fick även hem en film idag, Dumma mig som fick avsluta hennes dag.
Nu sitter jag och rötar i soffan och önskar så innerligt att bebisen ville komma :) Är så nyfiken på våran lille krabat i magen <3
mitt nya nagellack
Dagens mående: Humöret på topp, ont av foglossning, men bättre än gårdagen.
Dagens favorit: Vädret
Dagens låt: Någon vinjett som går på tv:n nu
Dagens outfit: Mysisar och lång huvtröja
Dagens have-to-do: Gjort mängder 
Dagens fel: Inga fel
Dagens sorg: Missade skidorna
Dagens längtan: Bebisen!
Dagens tv: Svensk Maffia
Dagens insikt: Pengar gör ingen människa lycklig, men kan lösa många problem som gör människor olyckliga.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback