Kisspause med kräkljud

Hahaaa
har sovit gott, förutom extremt många toalettbesök. Iaf vid 03 när jag var uppe och hade kommit tillbaka till sängen hör jag någon utanför i närheten stå och spy. Och jävlar vad han spydde hahaha... tillslut blev jag irriterad - jävla gris!
P vaknade i soffan och frös hehehe, så han kom allt in och knödde ändå. Vi vaknade iaf halv 11 WTF men de var skönt somnade ju inte förrän vid 02.... Nea är ju inte hemma så de blir nog så.
Inatt drömde jag stt vi fick en tjej, gud vad de skiftar. Jag vill föda NU! P tyckte jag kunde vänta till fredag så de blev en full arbesvecka och då kände jag att FAN I HELVETE om jag går över tiden baaaaah....
Nej nu ska jag fortsätta virka. Ha en fin dag.

Kommentarer

Mikka

HA-HA! Va mysigt med kräkandes personer utanför ens fönster! Iisch..

11:48:50 / 2011-03-07 - http://mikaelalerhman.blogspot.com



Name Mail Blog

Trackback