IDAG

1 VECKA KVAR!!!
De är helt galet, jag längtar som en tok. Även om de bara är ett beräknat datum så är de något att gå efter. Jag har varit gravid i 39 hela veckor hur galet är inte det? Väntar varje dag på att förvärkarna inte ska avta utan bli starkare och fortsätta... ge mig smärta för tusan :)
Barnet:

Inget är som väntans tider

Cirka 50-52 cm och 3.5-4 kg. Bebisen fyller ut hela din mage. Allt är klart. Din bebis väntar tålmodigt på rätt tid. Förmodligen mer tålmodigt än du.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Om ett tag ska Nea och jag iväg till Mikka för syjunta, kaffe och skvaller ingår givetvis i våra underbara träffar.

 

Nea tog på sig en ny outfit idag, så himmelens söt <3

Har varit skönt med sportlov denna vecka, då har både P och jag kunnat ägna oss åt våran sessa lite extra nu.

Måste försöka hinna till Hannebol för en tur med pulkan innan all snön är borta :)
Nej nu ska jag måla sessans naglar, dricka lite mera kaffe och förbereda kvällens middag.
<3

Kommentarer

Mikka

Jag kan inte fatta att det bara är en vecka kvar?! Underbart!

11:23:12 / 2011-03-04 - http://mikaelalerhman.blogspot.com



Name Mail Blog

Trackback