Idag

Haft en underbar dag i solen. Nea invigde cykelsäsongen. Blev en promenad i stan och ett stop i plantaget för lite lek i lekparken.
Jag behöver mig en shysst walking sko så jag kan sätta fart med mina långpromenader. Jag har 2,5 kg kvar av vad jag gick upp under graviditeten, efter det ska jag ha bort ytterliggare 5 kg, sen får vi se :)
Ska se om jag kan skriva min förlossningsberättelse snart (medans jag kommer ihåg den). Just nu sover lille Alfons, i morgon ska vi till familjecentralen för att väga och mäta. Han äter som en häst så han har nog gått upp en del <3
Mina barn och P = LYCKA

Neasessan röjde medans lille prinsen sov gott i vagnen <3

Kommentarer

Mikka

Mysigt! :]

16:52:50 / 2011-03-24 - http://mikaelalerhman.blogspot.com

evelinah

så fin han är, lilla alfons! ska bli kul att läsa om förlossningen om du skriver något =) kram på er

20:55:38 / 2011-03-24 - http://eveheda.blogg.se/

Verra

Vilken fin dag:) sötnosar till barn!!! Kramiz

21:12:10 / 2011-03-24



Name Mail Blog

Trackback