Gråblåst

GOD MORGON
Har sovit skönt inatt :) Steg upp vid 7 imorse, fixade iordning mig, väckte Nea, vek lite tvätt och startade en ny maskin... herregud känns som allt måste vara förberett. Körde Nea till förskolan och tog mig sedan en promenad på 30 min.
För er låter detta futtigt men eftersom jag fortfarande har foglossning så är de sjukt jobbigt.. Sedan kan jag ju inte låta bli att undra om jag ser ut som en ko som man tagit på människokläder för att sedan vagga runt på stan??? Tänker framför allt på 3 kärringar som titta på varandra sedan på mig och slutligen på varandra och började prata. HERREGUD  jag vet att jag kanske ser lite rolig ut när jag kommer vaggandes men för fan, lite stil kan man väl ha, prata om mig när jag passerat om ni nu måste prata om mig. Solen ska skina idag, hoppas jag verkligen för nu blåste de så mycke, så de plusgrader som är ute märktes icke av. Tänkte jag skulle ta mig en promenad till lite senare. Har förresten sett både krokus och snödroppar ute, de är finfiiina vårtecken!
Ska försöka få prata med fröken Stål idag. Hon och Maggie har anlänt till Sverige. Vill höra allt de gjort :) Har lite att berätta för henne med :) 

Nej nu ska jag fylla på min kaffekopp.
hahahaa <3

Kommentarer

Mikka

HA-HA! Vilket klockrent kort! :]

10:48:57 / 2011-03-08 - http://mikaelalerhman.blogspot.com

Emelie

Jävla kärringar! Man pratar inte skit om en kämpade gravid kvinna.



Å nu blev jag nyfiken...=). Ååååå du jag tror att bebisen kommer komma antingen idag eller imorrn...det tror mammam också..hihii. Gud nu blev jag pirrig<3.



Hahah, faaaan va nea är rolig på detta kortet. Ser nästan ut som att hon frågar öö har du vart å bajsat? hahah



Hörs sen pusss

13:41:25 / 2011-03-08

evelinah

härligt kort! hihi..



ja, var riktigt kul att sonny kom på rätt dag! gick ju över 12 dagar med mio.. gick du över med nea?



det där med annanasen var ju kul, för jag fick ju sammandragningar som sen gick över till värkar efter att jag ätit en massa.. men jag vet inte =) testa går ju alltid =) hii.. ska du till näl lr k-stad? kram

14:22:52 / 2011-03-08



Name Mail Blog

Trackback