En toppmatch....till?

Tog mig en lång dusch och passade på att tvätta håret (gör de max 2-3ggn/v). Smorde hela kroppen, även fötterna och passade på att ta bort de gamla lacket på fingrarna. Har fått bra naglar nu så jag försöker sköta dem :)
Måste käka är vrålhungrig. Dagen mat har bestått av ett knäckebröd, en tallrik flingor och en liten paj. Nu ska jag iaf steka bacon, ägg och falukorv och kokt potatis... de är grejer de!
Gud i rava - gissa vad som går hemma på våran jävla Tv??? Fotboll, jesus vad jag ogillar denna sport just för tillfället, det har blivit en hel del de senaste, för enligt P är de mkt toppmatcher nu. Känner bara för i helvete!
Hoppas Nea's kläder kommer denna veckan också :) Imorgon har jag inget inplanerat förutom matschema och veckohandling (inte sj dock). Nea och P ska till badhuset, de har hon väntat på eftersom hon dels älskar att bada och dels ska inviga sin nya bikini.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback