De senaste

Den senaste veckan har flytit på... Nea börjar hitta sin storasysterroll och har de senaste dagarna lugnat sig. Hon lägger sig i tid, hjälper till och är både lugnare och gladare. Det har varit enstor omställning från att alltid vara i centrum till att se sin bror ta den platsen. Alfons är en otroligt snäll liten gosse. Han är alltid nöjd, älskar att äta och sover helst på tutten hahaha. Han har haft lite ont i magen men inte så de är någon kolikvarning, försöker tänka på vad jag äter och de verkar som de funkar.
Hade E på besök här igår. Hon var barnvakt till Anja så vi drog till lekparken så tjejerna fick springa av sig, sedan hem för lite kaffe. Alfons fick jättefina kläder och själv fick jag underbara vita och rosa tullisar <3 Ska fota lite imorgon tänkte jag. Både P och jag tycker han har växt så himla mycke. I morgon ska jag snöra på mig mina nya promenadskor och röra på mig tänkte jag :) ska även till Bvc för att väga och mäta prinsen. Hoppas att Nea's paket från H&M kommer imorgon (jo de blev ett till med massa sommarklänningar och ett par ballerina)
Någon som har tips på bra musiknedladdningsprogram, dags att ladda mp3 igen!
Just de ja, våra planer gick i lås :)
Well ska försöka uppdatera imorgon med bilder också!
Lilla prinsen på BB

Kommentarer

Alex

Guuuuddd va gooo.. Nästan så jag blir sugen på en till =)

22:44:04 / 2011-03-31



Name Mail Blog

Trackback