åååååh

Hej
För alla som undrar - fortfarande ingen bebis!
Känns som alla är "på en" ooch undrar. Gud liksom de finns INGEN I VÄRLDEN som önskar att bebisen kom nu mer än jag gör.
Längtar som en tok.
Spydde i morse.
Nea tittade på mig och berättade att - mamma du spyr! hahaha gulligt japp!
Tog mig en promenad till Ica efter jag lämnat Nea förut. Blev lite ditten och datten, en till annanas :) man ska göra vad man kan. Så idag blev de en rejäl frulle med färskt bröd, annanas, oboy och gott kaffe.

Kommentarer

Mikka

Men?! Spyr du din stackare!! :[



Krya på dej!!

10:25:03 / 2011-03-10 - http://mikaelalerhman.blogspot.com

evelinah

säger som micka, din stackare :-/



hihi, hjälper annanasen? annars får du köpa superstark mat, springa i trappor, rulla runt i sänghalmen och allt vad det nu e.. eller göra som jag gjorde i väntan på mio, ladda upp med choklad och sex the city-boxen.. ;-) hoppas lillebror/syster kommer snart! kram

21:45:09 / 2011-03-10 - http://eveheda.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback