Work work

Liksom vart jag mig än vänder så är de stora samtalsämnet - TRÄNING!
Just nu är de absolut INTE KUL för fem öre. Även om jag skulle kunna träna så ger de mig ju inte ett resultat jag vill ha i slutändan, jag kan träna för att förbättra min kondition. Det jag vill göra är att träna för att få tillbaka min MIDJA, den har jag förlorat någonstans.
Nej nu vill jag att min krabat ska komma, frisk och kry så jag kan påbörja MITT "TJAT" om träning.
Hej och hå på måndag kan jag iaf påbörja min konditionsträning :)
haha... lägg in mig på psyket om jag någonsin ens har en antydan till att se ut så här!!!

Kommentarer

Verra

Hahhahaa. Tycker du ska gå till gymmet och ta dig ett pass med bullen=) Nedu, vila så mycket du kan. Jag ska hoppa in och jobba feb och mars. Har ingen fast placering..jävla skit. Men men. Så de ska plocka ihop dagar från freetime..Har fått på demensen på adolfsberg. Skulle vilja ha nån dag på illern. Var så längesedan jag var där. Skulle vilja prova ekbacken med. Tycker vi kan hänga på min altan hela sommaren..Nice=)

20:34:24 / 2011-01-05



Name Mail Blog

Trackback