Wihoo

I morgon ska vi ha fika och de ska bli himmelens kul!
De är så trevligt när man träffas flera stycken och bara tjatar och pimplar kaffe!
Crazy Girls!
Måste köpa mig en riktigt täckande hårfärg i morgon. Mörkbrun var ingen hit. De knallröda försvann men nu lyser de så fint igenom igen - Bajs!
Jag har förövrigt lyckas med ett i de närmaste akobatnummer: Rakat ben, muff och armhålor. I morgon väntas ett nytt nummer... jag ska tvätta håret :) Nu är iof P hemma och han har faktiskt erbjudit sig att hjälpa mig med det, men va fan - fixar väl jag :) Han kan få vara snäll och smörja mina söta fossar!

Kommentarer

Mikka

Oh vilka minnen kortet på mig väcker!! Crazy times! Btw, äääälskar kortet på Elin och Ems! HA-HA!

22:46:32 / 2011-01-31 - http://mikaelalerhman.blogspot.com

wero

Men anna vilket jävla kort då. Haha

22:48:19 / 2011-01-31



Name Mail Blog

Trackback