Vänner

Tänk om tjejer kunde vara mer som killar... iaf när de kommer till vänskap.
Detta fenomen som kan få mig att bli vansinnig. Tycker väl kanske att en vänskap inte behöver vara så himla invecklad. Jag ska inte behöva höra av mig var och varannan dag. Jag trivs att vara ensam ibland men älskar de vänner jag har. Har de senaste märkt att de inte är så många som hör av sig längre. Kanske jag har blivit tråkig som orkar mindre. Kan tyvärr inte göra något åt detta då de sista månaderna är de tyngsta och foglossningen vägrar ge med sig! Men som jag sagt har en dag kvar att jobba, sen ska jag verkligen fösöka ta mig i kragen och bli bättre på att höra av mig.
Hoppas ni har överseende.

Kommentarer

Emelie

Bra inlägg!!! Jag är precis som dej. Ibland vill jag bara inte umgås och då gör jag inte. Telefonen kan dra åt helvete ibland rent ut sagt. Vill man vara själv så vill man. Och inte fan ska man få skit för det sen heller!!



Men Annie, sen måste jag bara påpeka en sak som jag tror att du vet med dej också..=)..bara för att man skaffar förhållande så behöver man inte förändras totalt och sätta telefonen på ljudlös jämt heller. Tyvärr då så slutar nog många höra av sej för att du svarar ju aldrig ändå..=/. Du vet va jag menar!



PUSS

21:02:51 / 2011-01-09

Verra

Det är skillnad att ha barn och inte barn. Det märker jag nu. Innan var man överallt och ingenstans och hängde med allt och alla. Nu är jag super nöjd med att komma ut för fika/fest litendå och då. Får så mycket av familjen. Äkta vänner finns alltid kvar !!! Angående filmen så är den absolut sevärd. Puss på dig

22:43:12 / 2011-01-09

wero

Riktiga vänner finns alltid där!!!! Även om man inte hörs jämt. kolla mina vänner i grums/kd.. vi hörs kanske MAX i gång i veckan och ändå vet jag precis vart jag har dom pch jag kan ringa dom när som helst och dom ställer alltid upp. men vi har ju oxå varit vänner sen vi var 12:)

Vänner ska respektera en precis som man är och tycka om alla sidor annars är det inga riktiga vänner.



Ses i morron!!

Puss

18:16:55 / 2011-01-10 - http://misswero.blogg.se/

wero

Glömde förstås att jag även har mina guldkorn här som oxå ställer upp i vått och torrt!

18:18:38 / 2011-01-10 - http://misswero.blogg.se/

Verra

Ja oss glömde du ditt as:)

20:28:04 / 2011-01-10

wero

MMMM FY på mej!

21:11:36 / 2011-01-10 - http://misswero.blogg.se/

Annie

De är nog sant som ni säger! Tack för alla fina kommentarer!

PUSS

21:27:27 / 2011-01-10 - http://fruelvis.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback