Ett dalande humör och en bedrövligt snygg man

Fortfarande
skitdag!
Har inte blivit mycket gjort idag - FAN!
Nu har jag bäddat ner Nea. Innan dess käkade vi färsk annanas de va gott men lite som kiwi kan bli, lite strävt och sårigt. Nea är en riktig fruktoman, hon äter nästan allt som räknas som frukt och bär. Redig tös! Nu ligger hon och tittar på film och jag kikar på Fångarna på fortet :)
P är och spelar poker och dricker öl - gött för idag har faktiskt hela familjen vart på dåligt humör. Nea sa till mig att hon inte ens hade lust att prata med varken mig eller pappa idag. Så lite distans till varandra kan vara skönt.
Hoppas humöret blir bättre efter en natts sömn, imorgon har vi saker att stå i, måla en byrå och fixa Nea som ska till barnkalas :)
Muntrar upp mig själv och bjuder er på en jävlig snygg man
Men herregud, seriöst han är ju så sjukt snygg - MUMMS!

Kommentarer

Emelie

Nu vill ja ligga igen!!



Hoppas humöret är bättre imorgon. Finns inge värre än när man är griiiingare än ättika, usch!!!

20:59:54 / 2011-01-08

wero

Men ja han år snygg!! Mumma!

Fika på tisdag kanske???

22:35:35 / 2011-01-08 - http://misswero.blogg.se/

malin

jaa han har varit me i sängen ett par gånger.. grina, skäll, skrik, sparka. anna detta är ett once-in-a-lifetime-opportunety att få va sur utan att nån kan skälla tillbaka.. ;) man blir fan trött på sej själv till slut för att man är på så jävla pisssigt humör.. hahhahaa.. det går snart över. och du, det här med att vi borde va lite mer som killar med vänskap, fasen alltså va allt hade varit lättare då..

22:13:10 / 2011-01-09



Name Mail Blog

Trackback