Det går fort när man har roligt.

Kväll
Gud va dagen har gått fort. Inte för att jag gjort något speciellt.
Mikka var här på em. Vi hade kafferep med skvaller och skratt. Nea var med och pratade engelska. Mycke trevligt!
Det är faktiskt en av de saker jag ska orka med när jag ska vara hemma nu. Mer dating med vänner och systrar. Behöver inte vara timtal men jag känner att jag inte haft någon ork till något slags umgänge den sista tiden.
När Mikka åkt hem satte vi fart med maten. Idag stod Neas specialsoppa på tur. Hon älskar den soppan och är alltid med och lagar den. De är faktiskt väldigt mysigt att laga mat tillsammans och hon kommer ofta ihåg alla ingridienser. Sen har de blivit soffhäng och ALLDELES FÖR MYCKE SPORT på tv:n..
I skrivandeets stund kom min älskling med en toast och ett glas kall mjölk - MUMMS!
Hoppas vädret stabiliserar sig lite till helgen så Nea och jag kan åka pulka hahah
Funderar på om de är mer skonsamt för bäckenet att träna med crosstrainern än att promenera???
God Natt

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback