Två - 2 !

Jag lägger min clementin på magen, bra att ha ett extrabord till hands. Jag har en redig halsbränna så jag borde inte äta clementin - men de är ju så gott :)
James Bond ser rött surrar i bakgrunden. Tänk att en man, en karaktär kan vara en sådan charmör och gentleman och samtidigt ett sådant pervo.... hahaha den mannen han får ligga han :)
Sean Connery som James Bond och säga vad man vill men stilig var han och stilig ÄR han.
Okej nog snackat om S.C.
Jag har två dagar kvar att arbeta, 2!!! haha det är helt galet och jag är SÅ glad att jag ska vara hemma i 2 månader nu. Magen växer och växer, jag känner mig stor och otymplig och det är inte på långa vägar klart än. Hoppas den resterande vintern går lika fort som hösten och tiden fram till de nya året har gått.
Bebisen har iaf vänt sig men är inte fixerad, tyckte ändå de va tidigt, Nea vände på sig 2-3 veckor innan hon föddes men alla barn är väl olika. Ännu en anledning till att jag tror att de är en liten kille i magen. Även om själva magen ser likadan ut osm med Nea så uppför sig denna krabaten helt annorlunda om man jämför med Nea.
Dagen har försvunnit i ett nafs. Jobbade - försäkringskassan - hämta Nea - vilade - fixade Nea till ridskolan - veckohandlat - kaffe hos svärmor - hem och fixat Nea för natten - kvällsmat - dusch - nu är jag mer död än levande och jag ser fram emot att få sträcka ut kroppen i sängen.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback