Pengar, vågen och trots!

Får bli ett kvällsinlägg.
Haft en fin dag efter min uschliga natt. Fikade med Mikka och bjöd på semlor - årets första! Namnam... blev dock "avbrutna" pga ett telefonsamtal :) Synd för de var mkt trrevligt.  Sedan var jag en sväng på hobbybutiken och efter det blev de hem och laga mat: Nea's specialsoppa :) Svingott.
Efter maten la jag mig för att vila, tog en stund sen somnade jag som en stock - gött som tusan.
Just de den goda nyheten jag skrev om häromdagen... P har fått nytt jobb!!! Så jävla kul för honom. Han kommer vara borta mån-tors men de är ingen fara, de har han gjort förut. Han får jobba med de han vill, plattsättare som han är! Bättre betalt också hahahaaa. Nej men seriöst man får inte ut mycke genom att gå hemma med föräldrapenning. Tänk en 75 % lön och sedan 80 % utav de. Huvaligen!
Han är glad och jag är glad - de här kommer bli kanon!
Bild från Himlabadet i Sundsvall som P var med och kaklade
Har hjälpt Nea med läxan, gick superbra, nu ligger hon och sussar så sött. Annars har hon haft ett hejdundrandes skiftande humör idag. 6 - års trotsen yeeeeeey
I morgon är de dags för extra kontroll hos barnmorskan. Ska kontrollera hur bebisen ligger (tror fortfarande att lillen ligger "fel") men framför allt kolla så jag gått upp i vikt.

Kommentarer

Mikka

Ja det var synd att vi blev avbrutna, men tusen tack för den goda fikan!



EKB-folket hälsa så gott tillbaka! :]

22:06:01 / 2011-01-27 - http://mikaelalerhman.blogspot.com



Name Mail Blog

Trackback