Bebisdator och leverfläckar

Sitter och slötittar på Vänner och försöker blogga på P's minpc... tar sin lilla tid får jag noglov att säga - jävla bebisdator!
Har haft en finfiin dag som började med sovmorgon, fortsatte med fika hos Wero med henne och Mikka, Alva och Nea lekte fint! Både Wero och jag var imponerade inte ett uns av ovänskap på 2 timmar!!! Fick med mig 2 par ridbyxor också - perfekt!
Hem efter de och målade klart skötbordet :) fixade även 2 väggkorgar som jag har blommor i, på med lite färg och Voila!!!  Skulle storhandlat idag också men får ta tag i de till morgonen, jag ska trängas med pensionärerna på fm hahaha.... skrev iaf matschema och inköpslistan.
Ska snart slänga mig i duschen. P drar iväg och tränar snart, Nea ligger i sängen allt är förberett inför morgondagen, ska sätta på en maskin med tvätt sen.
Hahaha... upptäckte en leverfläck på Nea förut, inte något konstigt, lite större än en vanlig men hon sken upp som en sol å sprang till P och sa pappa pappa vet du: jag har en leverfläck hahaaa hon var så nöjd. Sen satte hon sig i sängen och leta överallt :D
Gammal bild på moi, smal - brun!

Kommentarer

wero

Tack för idag!! <3 måste snart göras om!

20:53:17 / 2011-01-25 - http://misswero.blogg.se/

Anonym

Nu är du allt lite väl fixerad du. Du är snart smal igen men inte som på bilden hoppas jag..där är du för smal och det tyckte du också.... Puss

21:18:48 / 2011-01-25

Emelie

Nu är du allt lite väl fixerad du. Du är snart smal igen men inte som på bilden hoppas jag..där är du för smal och det tyckte du också.... Puss

21:19:04 / 2011-01-25

Annie

E haha nej nej bara lite, blir så nu när jag känner mig som en härlig deg på jäsning :)

Wero tack själv! De måste vi absolut göra, riktigt najs :)

22:04:57 / 2011-01-25 - http://fruelvis.blogg.se/

Emelie

Ja kan förstå de, hehe. Du som verkligen inte trivs att vara gravid heller. Men snart är det över Annie och då har du en lite minimini och så är du smal på köpet..=).

08:13:50 / 2011-01-26



Name Mail Blog

Trackback