En liten lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nope


Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag gav några, så nope.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Fan ja, inte jättenära vänner men de fanns några, bla söta Caroline.


Dog någon som stod dig nära?
Min älskade älskade mormor lämnade oss plötsligt en solig dag i Juli. Tror fortfarande inte jag har kommit över de. Blir så ledsen när jag tänker på henne.


Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Nej, jag och P hittade tillbaka till varandra och våran familj blev "hel" igen.


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Förra årets första dagar. Dagen när mormor lämnade oss.


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej inte sjuk på något allvarligt sätt.


Vad spenderade du mest pengar på?
Saker till hemmet, kläder till Nea, nya saker till lillen i magen och så givetvis - mat!


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, givetvis att vi skulle bli föräldrar igen, att kommunen fick backa och alla som drabbades av uppsägning fick tillbaka sina jobb och en hel del mer.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Inga speciella, är som sagt ALLÄTARE när de kommer till musik


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
I perioder både och. Var mkt ledsen när mormor gick bort och en bit in på hösten. Annars glad, glad, glad!


Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, men de är samma visa varje år hahaha.... 


Vad önskar du att du gjort mindre?
Bekymrat mig för saker och ting.


Hur tillbringade du julen?
Med min älskade familj i lugn och ro.


Blev du kär i år?
Ja, kär igen - UNDERBART!


Favoritprogram på TV?
Desperate Housewifes, Criminal Minds, Cougar Town, amerikanska Biggest Loser.


Största musikaliska upptäckten?
Robyn - vilket jävla musikaliskt geni!


Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Fyllde ju 30 och firade med mina nära och kära. Fick pengar till en tatuering och den pryder nu min underarm.


Något du önskade dig men inte fick?
Nope

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Mycket mysbyxor hahaha


Vad fick dig att må bra?
Patrik och Nea. Mina vänner och familj.


Vilken kändis var du mest sugen på?
Finns bara en man alltid kan vara sugen på: Mr Johnny Depp mummmmmmmms!


Vem saknade du?
Mormor <3

Kommentarer

Marielle

Bra lista!! Snor den!

23:51:07 / 2011-01-02 - http://mariellethorin.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback