Söndag med tö

Söndag kväll, gud så gött.
Vi har precis suttit och tittat på Solsidan, liksom den är ju faktiskt himla bra! Härligt med något att se fram emot på söndagkvällar.
Ny vecka i morgon och nya tag. I morgon börjar min havandeskapsperiod. De har ju bytt namn så nu heter de graviditetspennig. Well iaf Nea får ju INTE ha kvar sin fritidsplats så de är stadiga tider mån-fre 8:30-11:45. Personligen tycker jag att de är ren och skär idioti då hon behöver vara på fritids. Hon är van med hålligång från morgon till kväll. TACK kommunen.
Nej nu ska jag sluta vara så negativ. Min älskling hjälpte mig att ta bort mitt gamla fula avskavda negellack förut, något jag ALDRIG trodde han skulle fixa (mannen har svårt för fötter). Jag hoppas verkligen han kan förbarma sig och måla ett lager med fin puderrosa lack också :)
Jag fixade lilla sessans naglar förut med. Vi tog bort de gamla, filade en fin form och lackade dem röda. Hon valde själv och rött blev de. Ikväll ville hon inte lyssna på någon saga utan skulle lyssna på Erik Grönwall - min lilla sötröv.
Magen står (tror och hoppas jag) så högt som de bara går. Jag känner mig som en valross men men "BARA" 7 veckor kvar. hahah Lillen i magen håller igång och rullar, bökar och knuffas men e är gött att de hålls igång :)
Ada var är idag och hade lilla Noomi med sig, de var trevligt värre. Hon hade med sig amningskudde, babygym och bebiskläder i "neutrala" färger som jag fick låna. Jag bugar och bockar :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback