Det här får mig att börja gråta

Kör en bekännelse.
Det här får mig att gråta

Just nu är de väl typ allt, men i vanliga fall är de väl också typ allt haha... under Emelies och min samboperiod trodde jag hon blev tokig på mig men iaf.
* Stoltheten jag känner över Nea kan få mig att börja gråta.
* Jag kan börja gråta om jag blir riktigt ARG, så arg så orden tar slut.
* När jag tittar på filmer och u snackar vi alla slags filmer. Några av de "värsta" (som jag alltid gråter till): Pocahontas, Armageddon.
* Låtar kan jag även börja lipa till ex November Rain, Snuff, Umbrella, Family Portrait, Calleth you-cometh I, Cry me a river, Again, Regnbågsdiamant, Think Twice, Born to make you happy...
Kan ju tillägga att jag inte börjar gråta varje gång jag hör dessa men de har en text som berört mig.
* Saknaden efter mormor.
* Kärleken...
Har säkert glömt massor men vi säger väl att detta är ett urval!

Kommentarer

Emelie

Vissa har lättare att gråta än andra och så är det bara. Jag tycker det är en väldigt fin egenskap att kunna gråta så. Gråta är en lika naturlig sak som att skratta.



Kan ibland önska att jag kunde gråta så för det ska ju vara väldigt skönt efteråt säger Ni/dom ju..hehe. Men jag blir förbannad och slår sönder saker istället, haha..nyttigt..INTE! aja så är de...



Puss



12:23:53 / 2011-01-14



Name Mail Blog

Trackback