Morgonstund?

Hej och hå!

God morgon. Idag vaknade jag strax före 9 men tro inte jag klev upp ur sängen förrän tja 09:20 :) Nej men eftersom jag inte sover mer än 2 timmar i sträck under natten så är jag otroligt seg när jag ska stiga upp. Igår kväll hade jag sjukt svårt at somna, allt donande under dagen gjorde sig påmminnt som en härlig värk i ryggen. Hoppas de var tillfälligt. Jag har varit förskonad från ryggvärk och glad att ha sluppit de. Ska ta de lite lugnare idag.
Tänkte jag och Nea skulle ta oss en promenad, hon har nu inte kräkts på 48 timmar så nu kan jag låta henne träffa lite människor :) Får inte glömma att köpa färg och posta brev.
Måste försöka ta mig upp till Ikea någon dag också, ska inhandla ett skötbord :) Är de någon som vet om rean håller på i klädaffärerna än. Hade velat kika på lite bebiskläder - myyyyys!
Hahahaaa

Kommentarer

Verra

Haha vart är den bodyn ifrån? Puss

01:09:35 / 2011-01-14

Annie

Jag vet inte, får nog luska i det :)

16:30:57 / 2011-01-15 - http://fruelvis.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback