...

v.31
oh yeeeeah de går framåt!
4 dagars arb kvar...
Satt och kikade i vårkatalogen från hm åååh vad jag vill bli smal och shoppa kläder! Har verkligen perioder i mitt shoppande och min nuvarande gravida period går inte i shoppingens tecken iaf. hahaha Men sommar och vårkläder är ju så roligt att handla. Nea har redan kollat igenom vad hon vill ha ur katalogen, men de blev nästan enbart skor-  sweetie. Får se bara om det blir minikläder till en tjej eller kille som jag ska shoppa till.
I morgon ska jag vitlasera spjälsängen och en byrå. Sen är de bara att vila för mån-ons väntar 3 av mina 4 dagars resterande jobb. hejja hejja hejja
Nej nu måste jag fösöka få min älskade sessa att sova, det hat blivit litew si och så med den saken nu när hon haft jullov.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback